.

Monday 4 April 2011

Kelahiran Mujahid Memeriahkan Keluarga ISMA






Johor Bahru, 4 April 

1. Tahniah diucapkan buat akhi Noranizan Bin Abu serta isterinya , ukhti Siti Hamidah di atas kelahiran seorang mujahid sulung pada hari Sabtu yang lepas (2.4.11). Bayi dengan berat 3.6kg diberi nama Afif Zaidan dilahirkan di Hospital Batu Pahat. 





 
2. Juga untuk pasangan akhi Shuhaimi dan isteri, ukhti Zulhaimah atas kelahiran mujahid pada 5 Mac 2011 pada 6.31 petang seberat 3.6 kg di Hospital Kuala Lipis, Pahang.











3. Juga masih belum terlambat ucapan tahniah buat pasangan, akhi Suhajar serta isteri, ukhti Norhayati di atas kelahiran mujahid pada 11 Februari 2011 yang lalu jam 4.15 pagi.

Semoga dengan kelahiran semua mujahid tersebut memberi seribu kebaikan dan keberkatan yang melimpah ruah kepada seluruh ahli keluarga. Amin..


Barakallahu lakum fil mauhub. Wa syakarta al Wahib. Wa balagha asyuddahu. Wa ruziqta birrahu.” (Semoga Allah memberkati kamu pada anak yang dikurniakanNya kepada kamu, semoga kamu mensyukuri Tuhan Yang Maha Pemberi, semoga anak itu akan mencapai umur kuat/matangnya dan semoga kamu akan diberi rezeki kebaikannya).

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TEMPAHAN JAKET "ISMA"

RUANGAN IKLAN ISMA-JOHOR


Bagi saudara/saudari yang ingin menempah Badge ISMA, PEMBINA dan KRIM.
Bolehlah menghantar e-mel pesanan
ke
alamat krimjohor@gmail.com
dan hubungi di talian 019-331 4342.

Keterangan lanjut:-
produkismajohor.blogspot.com

Moderator - Ayuh Gerakkan Jenama ISMA, PEMBINA dan KRIM ke seluruh pelusuk dunia.