.

Monday 4 April 2011

Dahlan Bekal Gaddafi Senjata Israel



Imej


4 April 2011 - Ketua Parti pembangkang Libya, Omar El Khadraoui, berkata bahawa pemimpin senior Fatah, Mohammed Dahlan dan beberapa tokoh dari Iraq terlibat dalam perjanjian untuk membekalkan senjata secara rahsia dari syarikat Israel ke kawasan-kawasan-kawasan yang diduduki kepada pemimpin Muammar Libya Gaddafi menggunakan kapal yang datang dari Yunani.



Said Khadraoui berkata demikian dalam akhbar "Sunrise Algeria" mengatakan bahawa senior Fatah, Mohammed Dahlan dan Muhammad Rashid, seorang Kurdi berada dari Iraq yang nama sebenarnya adalah Khaled Salam, adalah seorang penasihat Presiden Allahyarham Yasser Arafat, yang berdiri di belakang perjanjian membekalkan senjata antarabangsa yang terlarang untuk Gaddafi.

Muhammad Rashid dikatakan datang sendiri bersama kapal laut yang penuh dengan muatan senjata Israel dari Yunani ke pelabuhan Tripoli.

Pemberontak Libya berjaya merampas sebahagian dari senjata tersebut yang disiarkan oleh al-Jazeera, termasuk bom cluster dan Bintang Daud lambang Yahudi.

Gaddafi dilihat berpura-pura bermusuhan dengan Israel tetapi sebenarnya mempunyai hubungan erat melalui Dahlan dan mantan menteri pertahanan Pihak Berkuasa Palestin, yang telah menuduh Hamas sebelum ini membekalkan senjata kepada pemberontak tetapi sebenarnya tidak.

Terdapat rangkaian mafia penyeludupan senjata dan berkomunikasi oleh syarikat Israel untuk penyeludupan pelbagai jenis sehinggalah kepada senjata terlarang di peringkat antarabangsa.
Sumber: PTN   |   Terjemahan: Abu Mohd (Admin)

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TEMPAHAN JAKET "ISMA"

RUANGAN IKLAN ISMA-JOHOR


Bagi saudara/saudari yang ingin menempah Badge ISMA, PEMBINA dan KRIM.
Bolehlah menghantar e-mel pesanan
ke
alamat krimjohor@gmail.com
dan hubungi di talian 019-331 4342.

Keterangan lanjut:-
produkismajohor.blogspot.com

Moderator - Ayuh Gerakkan Jenama ISMA, PEMBINA dan KRIM ke seluruh pelusuk dunia.