.

Sunday 7 February 2010

30 Januari 2010 – Ahli ISMA Johor dikejutkan dengan berita mengenai kemalangan yang berlaku di KM 114 PLUS arah Selatan pada jam 9.40 malam ketika dalam perjalanan pulang dari Konvensyen Pemikiran Hassan al-Banna (KOBANNA 2010) . Kemalangan membabitkan 6 orang ikhwah iaitu 2 orang penggerak PEMBINA, Saudara Yazid Yahya (pemandu) dan Saudara Zulhilmi Sharizal serta 4 lagi penggerak KRIM- Izwan, Hanif, Soim dan Aiman.

Tiga daripada mereka yang berada di sebelah kanan kereta dilaporkan mengalami kecederaan dengan seorang mangsa yang masih kritikal ditahan di wad namun dalam keadaan yang stabil. Saudara Yazid mengalami keretakan di bahagian tulang siku dan jari manakala yang mengalami kecederaan ringan menerima rawatan sebagai pesakit luar.

Segala pujian bagi Allah yang memanjangkan umur mereka dari nahas yang dialami. Seluruh warga ISMA Johor mengucapkan takziah buat semua mangsa dan ahli keluarga. Semoga diberi kekuatan untuk mengharungi dugaan Allah dengan penuh kesabaran.

Buat sekalian ahli ISMA dan para pengunjung laman ini, sama-samalah kita doakan kesejahteraan buat mereka yang terlibat dan semoga cepat sembuh.

___________

* Catatan pengalaman kemalangan oleh Saudara Zulhilmi. Klik di sini.
* Kempen derma kilat untuk mangsa kemalangan. Klik di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TEMPAHAN JAKET "ISMA"

RUANGAN IKLAN ISMA-JOHOR


Bagi saudara/saudari yang ingin menempah Badge ISMA, PEMBINA dan KRIM.
Bolehlah menghantar e-mel pesanan
ke
alamat krimjohor@gmail.com
dan hubungi di talian 019-331 4342.

Keterangan lanjut:-
produkismajohor.blogspot.com

Moderator - Ayuh Gerakkan Jenama ISMA, PEMBINA dan KRIM ke seluruh pelusuk dunia.