.

Wednesday 13 May 2009

Logo rasmi NAZIM selamat dilancarkan


Shah Alam, 1 Mei - Nadi Ashbal wa Zahrawat ISMA Malaysia (NAZIM) kini melangkah setapak lagi dengan pelancaran logo rasminya baru-baru ini. Pelancaran telah berlangsung sempena Konvensyen Wanita Islam (KONWANIS) anjuran Biro Wanita ISMA di INTEKMA Resort & Convention Centre, Shah Alam.

Logo yang dilancarkan telah dipilih melalui pertandingan membuat logo NAZIM di antara ahli-ahli NAZIM dari seluruh Malaysia. Pemenangnya telah jatuh kepada adik Abdul Mubin Zainuddin dari NAZIM Shah Alam. Tahniah buat adik Abdul Mubin.

Photobucket


Semoga NAZIM akan menjadi wadah yang unggul di kalangan anak-anak di negara ini sebagai medan untuk mencungkil bakat dan potensi mereka di samping aktiviti serta pengalaman yang boleh ditimba bersama rakan-rakan di sini.

Diharapkan NAZIM akan terus mara ke hadapan bersama semangat jitu yang terpancar melalui slogannya: beriman, bijak, berani dan cergas. Wajah singa yang serius melambangkan sifat-sifat yang tersebut di atas yang mesti dimiliki oleh anak-anak lelaki. Manakala bunga yang kembang mekar pula melambangkan keperibadian anak-anak perempuan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TEMPAHAN JAKET "ISMA"

RUANGAN IKLAN ISMA-JOHOR


Bagi saudara/saudari yang ingin menempah Badge ISMA, PEMBINA dan KRIM.
Bolehlah menghantar e-mel pesanan
ke
alamat krimjohor@gmail.com
dan hubungi di talian 019-331 4342.

Keterangan lanjut:-
produkismajohor.blogspot.com

Moderator - Ayuh Gerakkan Jenama ISMA, PEMBINA dan KRIM ke seluruh pelusuk dunia.